Najczęściej zadawane pytania przez klientów indywidualnych

Co potrzebuje żeby się zarejestrować?
Ile to kosztuje?
Mam kilka samochodów, czy muszę rejestrować kilka kont?
Co muszę zrobić żeby otrzymać wycenę z warsztatu?
Mój samochód jest niezdolny do jazdy, czy warsztat może odebrać moje auto?
Jaki jest zakres usług oferowanych przez warsztaty na Waszej stronie?
Nie jestem pewny czego dotyczy usterka, co powinienem zrobić?
Ile dostanę ofert?
Ilu jest mechaników w mojej okolicy?
Jak długo będę musiał czekać na oferty?
Pomyliłem się podczas dodawania naprawy, co powinienem zrobić?
Moje zapytanie ofertowe jest już nieaktualne, czy mogę pozostawić je na waszym portalu czy powinienem je usunąć.
W jaki sposób następuje rozliczenie za naprawę? Przez portal czy muszę rozliczyć się bezpośrednio z mechanikiem.
Czy na portalu jest z góry ustalony cennik, czy to warsztaty dokonują wyceny?
Jak mogę odnaleźć warsztaty z mojej okolicy?
Na portalu znalazłem warsztat do którego chciałbym się zwrócić bezpośrednio, co muszę zrobić?
Jak długo istnieje Wasz portal?
Żadna z nadesłanych wycen nie spełnia moich oczekiwań, czy muszę wybrać jedną z nich?
Warsztat dokonał wyceny usterki, jednak później okazało się, że cena uległa podwyższeniu. Co powinienem zrobić dalej?
Gdzie mogę dowiedzieć się więcej?

Nawigacja klawiaturą

Poruszaj siępo stronie przy pomocy klawiatury (tab, shift + tab, enter)

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Wysoki kontrast

Włącza ciemny, kontrastowy motyw na całej stronie

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Rozmiar czcionki

Wysokość linii

Odstęp między wyrazami

Odstęp między literami