© 2021 NaprawMiAuto Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone
Najczęściej zadawane pytania przez klientów indywidualnych
Co potrzebuje żeby się zarejestrować?
Podczas rejestracji muszą Państwo podać podstawowe dane, imię, nazwisko, numer telefonu i adres email. Następnie otrzymają Państwo link aktywacyjny na swoją pocztę. Po zalogowaniu się na konto na portalu, można będzie dodać swoje auto. Żeby to zrobić będą potrzebne takie informacje jak marka, rocznik czy numer vin pojazdu.
Ile to kosztuje?
Korzystanie z portalu przez klientów indywidualnych jest całkowicie bezpłatne.
Mam kilka samochodów, czy muszę rejestrować kilka kont?
Nie, do jednego konta można przypisać kilka samochodów.
Co muszę zrobić żeby otrzymać wycenę z warsztatu?
Po zalogowaniu się na konto, należy kliknąć zakładkę “zleć wycenę”. Następnie przechodząc przez wszystkie kolejne pola, podać niezbędne informacje o usterce, w tym preferencje odnośnie części zamiennych (oryginalne lub zamienniki).
Mój samochód jest niezdolny do jazdy, czy warsztat może odebrać moje auto?
Tak, niektóre z warsztatów zarejestrowanych na naszej stronie oferują holowanie/transport niesprawnego auta do serwisu. Podczas składania zapytania proszę zaznaczyć opcję z odbiorem samochodu z podanego adresu.
Jaki jest zakres usług oferowanych przez warsztaty na Waszej stronie?
Każdy z warsztatów na naszej stronie świadczy usługi zgodnie ze swoją specyfiką, od napraw lakierniczo-blacharskich poprzez naprawy i wymiany silników po wulkanizację. Z całą pewnością znajdą Państwo u nas warsztat, który będzie mógł pomóc przy każdym problemie z autem.
Nie jestem pewny czego dotyczy usterka, co powinienem zrobić?
W takiej sytuacji prosimy opisać usterkę zgodnie z Państwa obserwacjami. Podczas zgłaszania naprawy na naszej stronie, można również dołączyć zdjęcia uszkodzonego podzespołu, o ile to możliwe. W razie gdy nie ma pewności co do zaistniałej usterki, warsztaty zapraszają Państwa na diagnostykę auta.
Ile dostanę ofert?
Jest to kwestia ściśle uzależnione od aktywności warsztatów w okolicach każdego klienta. Obecnie można zauważyć tendencję, iż w większych miastach klienci otrzymują większą ilość wycen od warsztatów.
Ilu jest mechaników w mojej okolicy?
Mogą to państwo sprawdzić, wpisując w zakładkę “znajdź mechanika” swój kod pocztowy oraz odległość jaka Państwa interesuje. Jest to jednak funkcjonalność dodatkowa. Główną wartością naszego projektu, jest składanie zapytań z poziomu portalu do firm w dogodnej odległości. Funkcja znajdź mechanika jest stworzona głównie po to, aby w łatwy sposób składać zapytania do naszego sprawdzonego mechanika, jednocześnie zachowując wszystkie korzyści portalu naprawmiauto.pl.
Jak długo będę musiał czekać na oferty?
Jest to ściśle zależne od aktywności warsztatów w Państwa okolicy. Sugerujemy aby dać warsztatom minimum 72 godziny na odpowiedź. Dzięki temu otrzymają Państwo kilka konkurencyjnych ofert na jedną naprawę.
Pomyliłem się podczas dodawania naprawy, co powinienem zrobić?
W takim razie niezbędne będzie dodanie nowej, lub poprawnie uzupełnionej naprawy.
Moje zapytanie ofertowe jest już nieaktualne, czy mogę pozostawić je na waszym portalu czy powinienem je usunąć.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby jego usunięcie. Aktywne zapytania mogą być w dalszym ciągu ofertowane przez warsztaty.
W jaki sposób następuje rozliczenie za naprawę? Przez portal czy muszę rozliczyć się bezpośrednio z mechanikiem.
Z napraw rozliczają się Państwo bezpośrednio z mechanikami. Nie pośredniczymy w rozliczeniach pomiędzy warsztatem a klientem.
Czy na portalu jest z góry ustalony cennik, czy to warsztaty dokonują wyceny?
Na naszym portalu warsztaty dokonują wycen według swoich własnych cenników.
Jak mogę odnaleźć warsztaty z mojej okolicy?
Należy przejść do zakładki “znajdź mechanika znajdującej się w prawym górnym rogu na stronie głównej portalu. Następnie należy wpisać miasto, kod pocztowy oraz odległość jaka Państwa interesuje jednak jest to funkcja dodatkowa, sugerujemy korzystać z opcji dodania zgłoszenia naprawy.
Na portalu znalazłem warsztat do którego chciałbym się zwrócić bezpośrednio, co muszę zrobić?
Po zalogowaniu się na swoje konto, wyszukaniu konkretnego warsztatu w wyszukiwarce “znajdź mechanika”, należy kliknąć opcję “złóż zapytanie do warsztatu” z poziomu konkretnego serwisu który Państwo wybrali.
Jak długo istnieje Wasz portal?
Pierwsze warsztaty oraz klienci indywidualni rejestrowali się już w połowie 2019 roku. Cały czas rozwijamy nasz portal wprowadzając dla Państwa nowe opcje i udogodnienia. Obecnie pracujemy nad wyglądem naszej strony głównej, aby była ona dla Państwa jeszcze bardziej wygodna i przejrzysta. Plan rozwoju różnych funkcjonalności portalu, rozpisany jest na kolejne dwa lata.
Żadna z nadesłanych wycen nie spełnia moich oczekiwań, czy muszę wybrać jedną z nich?
Nie, nie mają Państwo obowiązku akceptacji żadnej z zaproponowanych przez warsztaty wycen.
Warsztat dokonał wyceny usterki, jednak później okazało się, że cena uległa podwyższeniu. Co powinienem zrobić dalej?
To całkowicie normalna sytuacja. Część usterek w aucie ujawnia się dopiero podczas naprawy auta w warsztacie. Zostaną Państwo poinformowani o takie sytuacji. Jeśli wystąpi problem którego nie będą Państwo rozwiązać bezpośrednio z warsztatem, pomożemy Państwu osiągnąć porozumienie w każdej kwestii. Ustalenia mogą Państwo dokumentować za pomocą naszego wewnętrznego komunikatora.
Gdzie mogę dowiedzieć się więcej?
Mogą Państwo zobaczyć jak działa portal, na naszym kanale Youtube https://www.youtube.com/channel/UCU7DgBqt8tLvtTgP5eoe6sg/videos
Najczęscie zadawane pytania przez właścicieli warsztatów
Co jest potrzebne aby zarejestrować warsztat?
Aby dokonać rejestracji na naszym portal wystarczy podać podstawowe informacje o samym warsztacie, marki samochodów jakie obsługuje warsztat, rodzaje napraw jakie można dokonać, adres czy godziny otwarcia. Do weryfikacji warsztatów na naszej stronie korzystamy z numeru NIP, który również należy podać podczas rejestracji.
Jak wygląda umowa?
Nie podpisują Państwo z nami żadnych umów na papierze. Wszystkie kwestie związane ze współpracą, są rozwiązane w postaci regulaminu na naszej stronie, który trzeba zaakceptować podczas rejestracji. Jest to regulamin ogólny, nie wymagający żadnych zobowiązań finansowych
Na jak długo wiążemy się umową?
Na naszej platformie nie ma żadnych takich zobowiązań. Każdy płatny abonament obowiązuje przez 30 dni. Jeśli będą chcieli Państwo zrezygnować lub dokonać zmiany pakietu, można to zrobić najpóźniej w przeddzień następnego okresu rozliczeniowego.
Ile to kosztuje?
W chwili obecnej oferujemy Państwu 4 pakiety w ramach których będziemy wspierać rozwój Waszego biznesu. Całkowicie za darmo oddaliśmy do dyspozycji warsztatów możliwość stworzenia swojej wizytówki, która będzie widniała na naszej stronie internetowej. Dzięki niej, klienci mogą się kontaktować bezpośrednio z każdym wybranym przez siebie warsztatem.
Pełną tabele z opłatami abonamentowymi oraz korzyściami jakie mogą Państwo otrzymać, można znaleźć na naszej stronie https://naprawmiauto.pl/dla-warsztatow.
W każdej chwili będą Państwo mogli przejść z pakietu FREE, na dowolny wyższy pakiet. Opłata zostanie naliczona proporcjonalnie do czasu jak długo w danym okresie rozliczeniowym aktywny był płatny pakiet. Jeśli od początku okresu rozliczeniowego ustawiony został pakiet płatny, będą go mogli Państwo zmienić na następny okres rozliczeniowy.
Jak później będę mógł z tego zrezygnować?
Pakiet “Free” dostępny na naszej stronie, daje Państwu możliwość otrzymania od nas całkowicie darmowej wizytówki warsztatu, nie wiąże się to z żadnymi zobowiązaniami. Jeśli jednak zdecydują się Państwo usunąć profil swojego warsztatu z naszej strony na stałe, wystarczy po zalogowaniu się na konto wysłać wiadomość do administratora lub poinformować nas mailowo na adres biuro@naprawmiauto.pl.
Czy fakt, że jestem już w sieci warsztatów jest przeszkodą w kontekście użytkowania portalu?
W żadnym wypadku. Nasz portal jest przeznaczony dla wszystkich warsztatów. Jednym z wielu zadań naszego portal, jest ułatwienie kontaktu na linii warsztat-klient, tak aby sprawniej i wygodniej mogli Państwo dokonywać napraw. Nasze działanie jest o wiele szersze niż praca jednej sieci. Do stałej współpracy z naszym portalem zapisały się już wszystkie warsztaty z sieci Compet i Norauto.
Jak długo istnieje Wasz portal?
Pierwsze warsztaty rejestrowały się już w połowie 2019 roku. Cały czas rozwijamy nasz portal wprowadzając dla Państwa nowe opcje i udogodnienia. Obecnie pracujemy nad wyglądem naszej strony głównej, aby była ona dla Państwa jeszcze bardziej wygodna i przejrzysta. Plan rozwoju różnych funkcjonalności portalu, rozpisany jest na kolejne dwa lata
Ile jest zarejestrowanych warsztatów z mojej okolicy?
Mogą to państwo sprawdzić, wpisując w zakładkę “znajdź mechanika” swój kod pocztowy oraz odległość jaka Państwa interesuje. Jest to jednak funkcjonalność dodatkowa. Główną wartością naszego projektu, jest składanie zapytań z poziomu portalu do firm w dogodnej odległości. Funkcja znajdź mechanika jest stworzona głównie po to, aby w łatwy sposób składać zapytania do naszego sprawdzonego mechanika, jednocześnie zachowując wszystkie korzyści portalu naprawmiauto.pl
Ile macie klientów?
W chwili obecnej na naszej stronie jest zarejestrowanych ponad 600 klientów indywidualnych, kolejni codziennie się rejestrują. Nasz portal nadal jest w fazie dynamicznego rozwoju, na co wpływ mają między innymi: rozbudowa platformy internetowej, co czyni ją bardziej przejrzystą; czy ciągłe upraszczanie procesu zgłaszania napraw, dzięki czemu klienci indywidualni o wiele szybciej i łatwiej będą w stanie dodawać zapytania na naszą stronę
Jakie jest zainteresowanie ze strony klientów indywidualnych w mojej okolicy?
Ta kwestia jest ściśle zależna od lokalizacji, oraz warsztatów w niej działających. Nasz portal cieszy się sporym zainteresowaniem w większych miastach, takich jak np. Warszawa, Kraków czy Wrocław. W chwili gdy dołącza do nas warsztat w danym regionie i wybiera pakiet Gold lub Platinum, rozpoczynamy promocję w okolicy tego warsztatu. Przykładowo jeśli dziś na naszej platformie zarejestruje się warsztat np. z gminy Kłaj i opłaci pakiet gold, rozpoczynamy kampanię promocyjną w regionie 10 - 20 km od tego warsztatu, co pozwoli pozyskać nowych klientów.
Jak będziecie promować mój warsztat?
W ramach pakietu Platinium (koszt 449zł netto miesięcznie) nawet 400zł przeznaczymy na reklamy Państwa warsztatu w internecie. Jest to budżet mediowy w ramach którego klienci indywidualni będą mogli trafić do warsztatu podczas używania Facebooka lub wyszukiwań w Google. Taka forma reklamy ukierunkowana jest na pozyskanie nowych klientów, którzy mogą zostać stałymi klientami Waszego serwisu.
Czy dostanę gwarancję, że będę miał klientów?
W naszej bazie obecnie zarejestrowanych jest już ponad 600 klientów indywidualnych, kolejni codziennie się rejestrują. Jeśli są Państwo zainteresowani pozyskaniem nowych klientów do swojego warsztatu, warto przemyśleć kwestię inwestycji w marketing Państwa warsztatu. W naszej ofercie posiadamy pakiety, w ramach których są przewidziane środki na promowanie bezpośrednio Państwa warsztatu w internecie, co umożliwi pozyskanie nowych klientów z obszaru w którym prowadzona jest działalność.
Jak wygląda zapytanie ofertowe, wysłane przez klienta indywidualnego do warsztatów?
Znajdą tam Państwo wszystkie informacje odnośnie pojazdu, jego markę, rocznik oraz numer vin. Klient podaje również szczegóły usterki, oraz informacje jakimi częściami chce dokonać naprawy (oryginalnymi lub zamiennikami).
Możemy wyróżnić dwa rodzaje zapytań, lokalne oraz bezpośrednie. W przypadku gdy klient utworzy zapytanie lokalne, wyceny będą mogły dokonać wszystkie warsztaty, znajdujące się w określonej odległości od lokalizacji podanej przez klienta. Zapytania bezpośrednie, skierowane są zawsze do jednego, wybranego przez klienta warsztatu, i tylko on może wtedy dokonać wyceny.
W jaki sposób dowiem się, że mogę zrobić wycenę?
Na adres mailowy podany podczas rejestracji, otrzymają Państwo powiadomienie. Wystarczy tylko zalogować się na naszą stronę i dokonać wyceny.
Czy ceny napraw na portalu są odgórnie narzucone?
Nie. Wycen napraw dokonują Państwo zgodnie ze swoim własnym cennikiem.
Co, jeżeli wycenię naprawę, a potem okaże się, że trzeba jeszcze coś doliczyć?
Taka sytuacja jest zupełnie normalna. Część usterek w samochodach, ujawnia się dopiero podczas naprawy innych części. W takiej sytuacji, zwyczajnie trzeba się będzie porozumieć z właścicielem auta i wyjaśnić na czym polega problem. Na naszej platformie, mają Państwo możliwość czatu z klientami, oraz w razie potrzeby, załączenia zdjęcia uszkodzonej części, aby lepiej opisać usterkę. W trudniejszych przypadkach pomożemy Państwu osiągnąć porozumienie z klientami.
Czy muszę odpowiadać na wszystkie zapytania?
Nie. Jeśli uznają Państwo, iż warsztat w danej chwili nie jest w stanie umówić kolejnych klientów, można pominąć dane zapytanie z Państwa regionu. Rekomendujemy odpowiadać na wszystkie zapytania skierowane bezpośrednio do Państwa warsztatu.
Co jeśli klient wybierze ofertę innego warsztatu?
Klienci mogą skorzystać z oferty dowolnie wybranego przez siebie warsztatu, najczęściej ze względu na opinie warsztatów i cenę. Pakiet Silver daje Państwu możliwość dokonania 10 wycen w miesiącu, dlatego też warto wykorzystać cały limit. Jeśli tym razem klient skorzystał z oferty innego warsztatu, warto próbować dalej, tak aby Wasz warsztat nie został w tyle 😉 Nasz portal daje możliwość analizy porównawczej, o ile średnio nasze oferty są droższe a może tańsze od konkurencji. Z uwagi na to aby zachować uczciwość wobec wszystkich firm, na portalu nie pokazujemy szczegółów ofert innym konkurencyjnym warsztatom.
Czy niewykorzystane wyceny przepadają?
Pakiet Silver daje Państwu możliwość dokonania 10 wycen w miesiącu. Jeśli limit nie zostanie wykorzystany, pozostała jego część przepadnie.
Kiedy otrzymam od Was fakturę jeśli zapłacę za pierwszy miesiąc?
Po zalogowaniu się na konto w zakładce “płatności” znajdą Państwo wszystkie swoje faktury.
Czy w jakikolwiek sposób kontrolujecie wartości wycen?
Mamy wgląd w wartości wycen jakich dokonują warsztaty. Jeśli zachodzi taka potrzeba, kontaktujemy się z poszczególnymi warsztatami.
Czy w jakikolwiek sposób kontrolujecie, co w zapytaniach piszą klienci?
Tak. Monitorujemy cały proces związany z naprawami na naszym portalu, od początku do końca. Jeśli na którymś etapie znajdą się nieścisłości, wyjaśniamy daną sprawę bezpośrednio z klientami.
Jak to wygląda ze strony klientów indywidualnych?
Klienci indywidualni zakładając konto na naszej stronie, rejestrując przy tym swoje samochody. W razie awarii podają jej szczegóły w tym informacje odnośnie części jakimi chcą dokonać naprawy (oryginalne lub zamienniki). Następnie czekają na wycenę ze strony warsztatu i dokonują wyboru najlepszej dla siebie opcji.
Czy klienci indywidualni płacą za portal?
Nie, portal dla klientów indywidualnych jest całkowicie bezpłatny.
Gdzie mogę dowiedzieć się więcej?
Mogą Państwo zobaczyć jak działa portal, na naszym kanale Youtube
https://www.youtube.com/channel/UCU7DgBqt8tLvtTgP5eoe6sg/videos
Jak działa NMA?